Friday 30 September 2011

Wyzwanie #12

Witam w kolejnym wyzwaniu:)

dzisiaj chciałabym abyśmy wspólnie pobrudziły sobie rączki...
robimy papierową pracę...kartka, LO, ATC, tag, okładka notesu, albumu, kolaż, również blejtram, jeśli będzie oklejony papierem...
dowolną, ale warunkiem jest to, że musi być wykonana na samodzielnie przygotowanym tle...

czyli malujemy, maziamy, pryskamy, stemplujemy, maskujemy, drzemy papierki, co komu do głowy przyjdzie...oczywiście bazą pod media może być papier scrapowy i nie musi być cały "zamediowany":)
krótko opisujemy czego użyłyśmy do zrobienia tła:)

a tak nasze projektantki pobrudziły sobie łapki:

Ankan zrobiła kartkę :
najpierw ostęplowała tło, następnie pomalowała go białą akrylową farbą, dodała małe chlapnięcia czarnym akrylem, odbiła wzór przy użyciu maski i tuszu distress a na koniec delikatne maltretowała timoholtzowym drapakiem



Kolorowy Ptak w miszelkowym zeszycie (projekt zeszyt)  użyła distressów, farby akrylowej, taśm TH, pudru do embossingu, większą część całości  zamiast papierem ściernym potraktowała..... pumeksem





Magda(i)Lena stworzyła notes:
skorzystała z kursu Martyny na resztki papierowe.Papiery pogrupowała kolorystycznie, pokryła je warstwą gesso, a następnie popsikała glimmerami dobranymi kolorystycznie,  dodała przeszycia, taśmę papierową i koronkę, a brzegi wykończyła gesso. 




Guriana zrobiła kartkę kolażową
tło na kartoniku zrobiła przy użyciu gesso i dwóch farbek akwarelowych, rozcieranych kartą kredytową, a całości dopełnił transfer na medium akrylowym...całość przetarta drobnym papierem ściernym




więcej szczegółów na blogach projektantek:)
technik na zrobienie tła w sieci jest całe mnóstwo...zachęcam do poszperania , a potem zabawy z nami:)

W drodze głosowania DT bloga wybierze jedną, najlepszą pracę, która otrzyma banerek do umieszczenia na swoim blogu.
Ponadto spośród wszystkich zgłoszonych prac zostanie wylosowana jedna osoba, która otrzyma bon o wartości 40 zł do realizacji w sklepie scrapki.pl




Termin nadsyłania prac upływa 13 października o godz. 23.59

miłego tworzenia:))



14 comments:

  1. dziewczyny zaszalałyście, prześwietne prace!

    ReplyDelete
  2. hmmm to wydaje mi się, że akurat wstrzeliłam się z moim "Viriginiowym collage'm" :)
    tło to kartki z książki, pomaziane farba potem klejem potem ostemplowane, embossowane i potuszowane :):)

    http://oliwka11.blogspot.com/2011/09/co-mowi-virginia.html

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Ja też już zgłaszam moją pracę :) Strasznie mi się spodobało to wyzwanko :) Wszystko opisałam w poście, całe wykonanie itd. :) Dzięki wielkie za tak fajne wyzwanko :) Pozdrawiam :)

    http://hokus-pokusss.blogspot.com/2011/10/gra-barw-jesiennych-wyzwanko-12.html

    ReplyDelete
  5. Wow, prace Zespołu są zachwycające!! :) Może i ja się skuszę na to wyzwanie ;)

    ReplyDelete
  6. Prace są fantastyczne! I temat fantastyczny - nie mogłam przejść obok niego obojętnie :) Nie mogę brać udziału w wyzwaniach (z wiadomych przyczyn :D:D) ale pracę mam - jest na blogu http://ototusia.blogspot.com/2011/10/samodzielnie-wykonane-to.html
    Buziaki :*

    ReplyDelete
  7. Oliwko - prace trzeba wstawiać przez inlinkz - tam gdzie są już miniaturki innych zgłoszonych prac. Trzeba kliknąć "Add Your Link". Pozdrawiam cieplutko.

    ReplyDelete
  8. no właśnie, tak zrobiłam ostatnim razem ;-) ale ostatnio nie zauważyłam inlinkz i po prostu wpisałam link do swojej pracy w komentarzu, przepraszam za zamieszanie ;o)

    ReplyDelete
  9. Mam nadzieję, że moje tło też się kwalifikuje... Uwielbiam takie prace!!!

    ReplyDelete
  10. a ile można zgłosić prac ??

    ReplyDelete
  11. Madziarko, możesz do każdego wyzwania zgłosić jedną pracę. w razie wątpliwości odsyłam do regulaminu wyzwań :)

    ReplyDelete
  12. Rzutem na taśmę - zgłaszam moją karteczkę. Przyznam dziewczyny, że zainspirowałyście mnie do chlapania i brudzenia sobie rąk. Zrobiłam to po raz pierwszy ;o))
    Dziękuję za wspólną zabawę.
    Prace wszystkich dziewczyn z DT, jak i te zgłoszone na konkurs są świetne i mocno inspirujące. Muszę się jeszcze sporo nauczyć z tej dziedziny :D

    ReplyDelete